Завдання 01.04.20

Доброго ранку, любі учні!

Продовжуємо з вами навчання на відстані, тобто дистанційне навчання.
Я вірю, що все у вас вийде! Успіхів!

Сьогодні 1 квітня, середа. 
Які свята відзначають 1 квітня?
                    



Урок 1 – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиця множення числа 2. Порядок дій
Підручник с.180-182
1 КРОК
1. Відкрий зошит і запиши
1 квітня
Дистанційне навчання
2. Полічи двійками від 2 до 20 у прямому і зворотному порядку. Запиши їх у зошит.
        o   Парні чи непарні це числа?
3. Згадай, про що ми говорили на минулих уроках разом з Равликом та Сонечком.
o   З якою новою математичною дією ти познайомився?
o   Які доданки можна замінити множенням?
o   Як називаються компоненти дії (числа) при множенні? 
        o   Збери вислів правильно та згадай властивість дії множення.

Сьогодні на уроці ти разом з Равликом та Сонечком розпочнеш вивчати таблиці множення. Твої мама і тато підтвердять, що знання таблиці множення допомагає як школярам, так і дорослим. Крім цього, ти навчишся роз`язувати задачі нового виду. Урок буде цікавим та пізнавальним!
4. Складання таблиці множення числа 2
      o   Послухай-подивись відео https://drive.google.com/open?id=132QeTfLL1OpeK03-igRL7lhVtM7bZssJ
або
Прочитай завдання 4 на с.181 і запиши таблицю множення числа 2 у зошит.
    o   Тепер ти знаєш, як скласти таблицю множення.    
СТОП УРОК!
Випий води, зроби руханку з папужками
  2 КРОК
1. Розв’язування задач на множення
      o   Послухай-подивись відео https://cutt.ly/GtTZDe9
Задачу про сік у банках запиши у зошит: спочатку зроби схематичний малюнок умови, потім запиши розв’язання і відповідь.
або
Виконай завдання 8 с. 182 підручник.

ЗРОБИ  ЗУПИНКУ:
попий води і порухайся 

3 КРОК
1. Познайомся з порядком дій.
      o   Прочитай інформацію від Вивчайка у Довідничку на с. 182.
      o   Розкажи комусь із рідних про порядок дій у виразах без дужок, коли є дія множення?
2. Виконай у зошиті завдання№ 7 (верхні приклади), 8 (запиши вираз) с. 182 підручник.
3. Продовж речення
o   Я дізналась (-вся) …
o   Я навчився (-лась) …

4. Визнач свій настрій, намалюй смайлик у зошит.
УРОК ЗАВЕРШЕНО! Дякую тобі за роботу! ПЕРЕРВА 15 ХВ
 

Урок 2 – РОСІЙСЬКА МОВА

Тема. Аудирование. Содержание и заголовок текста
Учебник с.88-89
1 ШАГ
1. Сегодня на уроке мы будем слушать и анализировать текст; учиться различать текст и не связанные между собой предложения, выделять главное в тексте, подбирать заголовок.
2. Начнем с аудирования.
o  Очень внимательно послушай текст  «Ветер и Солнце» К. Ушинского. Нажми на ссылку https://drive.google.com/open?id=1s3efahpJRTreiShwAwif0IkaQ-ghDGgC
o  Проверь себя. Был ли ты внимательным слушателем? Дай ответы на вопросы теста https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=382937
СТОП УРОК!
Выпей воды, сделай физминутку «Буратино».

2 ШАГ
1. Открой тетрадь и запиши
1 апреля
Дистанционное обучение
2. Как ты думаешь, что такое текст?
 o   Посмотри видео. Нажимай на ссылку https://cutt.ly/utTZ9Mj.
или открой учебник на с. 89 и прочитай информацию в розовой рамочке.
 o   Что такое текст?
3. А что такое заголовок? Как озаглавить текст?
      o   Об этом ты узнаешь из видео https://cutt.ly/stTZ7Hg или выполни упражнения 278, 279 устно.
      o   Познакомься с правилом «Заголовок – это …» с. 88 учебник.
СТОП УРОК!
Выпей воды, сделай упражнения для глаз, как делаем в классе,
или смотри видео 

3 ШАГ
1. Узнай еще об одной особенности текста (Рекомендую) 
2. Для закрепления выполни задание 281
      o   Прочитай две записи.
      o   Спиши ту, которую можно назвать текстом, подбери заголовок.  
3. Обрати внимание на слова в рамочках с.88-89.
o   Выпиши эти слова.
o   Поставь ударение.
o   Подчеркни безударные гласные.
o   Какие звуки обозначают эти буквы?
o   Запомни, как пишутся эти слова.
o   Найди в тексте упр.278 предложение со словом надо и запиши его в тетрадь.
o   А к слову весело подбери противоположное по смыслу и запиши.
4. Прочитай главные слова темы и ответь на вопрос 
o   Что нового ты узнал на этом уроке?
5. Определи свое настроение, нарисуй смайлик в тетрадь

                                УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!

                                   До зустрічі завтра! Будьте здорові!





Комментариев нет:

Отправить комментарий