Доброго ранку, любі учні!
Продовжуємо з вами навчання на відстані, тобто дистанційне навчання.
Я вірю, що все у вас вийде! Успіхів!
Сьогодні 1 квітня, середа.
Які свята відзначають 1 квітня?
Урок 1 – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиця множення
числа 2. Порядок дій
Підручник
с.180-182
1 КРОК
1. Відкрий
зошит і запиши
1 квітня
Дистанційне навчання
2. Полічи
двійками від 2 до 20 у прямому і зворотному порядку. Запиши їх у зошит.
o
Парні чи
непарні це числа?
3. Згадай, про
що ми говорили на минулих уроках разом з Равликом та Сонечком.
o
З якою новою
математичною дією ти познайомився?
o
Які доданки можна
замінити множенням?
o
Як називаються
компоненти дії (числа) при множенні?
o
Збери вислів правильно та згадай
властивість дії множення.
Сьогодні на уроці ти
разом з Равликом та Сонечком розпочнеш вивчати таблиці множення. Твої мама і
тато підтвердять, що знання таблиці множення допомагає як школярам, так і
дорослим. Крім цього, ти навчишся роз`язувати задачі нового виду. Урок буде
цікавим та пізнавальним!
4. Складання таблиці
множення числа 2
або
Прочитай завдання 4 на с.181 і
запиши таблицю множення числа 2 у зошит.
o Тепер ти знаєш, як скласти таблицю множення.
СТОП УРОК!
Випий води, зроби руханку з папужками
2
КРОК
1. Розв’язування
задач на множення
o Послухай-подивись відео https://cutt.ly/GtTZDe9
Задачу про сік у
банках запиши у зошит: спочатку зроби схематичний малюнок умови, потім
запиши розв’язання і відповідь.
або
Виконай завдання 8 с. 182 підручник.
ЗРОБИ ЗУПИНКУ:
попий води і порухайся
3 КРОК
1. Познайомся з
порядком дій.
o
Прочитай
інформацію від Вивчайка у Довідничку на с. 182.
o
Розкажи комусь із рідних про порядок дій у виразах без дужок, коли є дія
множення?
2. Виконай
у зошиті завдання№ 7 (верхні приклади),
8 (запиши вираз) с. 182 підручник.
3. Продовж речення
o
Я дізналась (-вся) …
o
Я навчився (-лась) …
4. Визнач свій настрій, намалюй смайлик у зошит.
УРОК ЗАВЕРШЕНО! Дякую тобі за роботу! ПЕРЕРВА 15 ХВ
Урок 2 – РОСІЙСЬКА МОВА
Тема. Аудирование. Содержание и заголовок
текста
Учебник с.88-89
1 ШАГ
1. Сегодня на уроке мы будем
слушать и анализировать текст; учиться различать текст и не связанные между
собой предложения, выделять главное в тексте, подбирать заголовок.
2. Начнем с
аудирования.
o
Очень
внимательно послушай текст «Ветер и
Солнце» К. Ушинского. Нажми на ссылку https://drive.google.com/open?id=1s3efahpJRTreiShwAwif0IkaQ-ghDGgC
o
Проверь
себя. Был ли ты внимательным слушателем? Дай ответы на вопросы теста https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=382937
СТОП УРОК!
Выпей воды,
сделай физминутку «Буратино».
2 ШАГ
1. Открой тетрадь и запиши
1 апреля
Дистанционное
обучение
2. Как ты думаешь, что
такое текст?
o
Посмотри видео. Нажимай на ссылку https://cutt.ly/utTZ9Mj.
или открой учебник на с. 89
и прочитай информацию в розовой рамочке.
o
Что такое текст?
3. А что такое заголовок? Как
озаглавить текст?
o
Об этом ты узнаешь из видео https://cutt.ly/stTZ7Hg или выполни упражнения 278, 279 устно.
o
Познакомься с правилом «Заголовок – это
…» с. 88 учебник.
СТОП УРОК!
Выпей воды,
сделай упражнения для глаз, как делаем в классе,
или
смотри видео
3
ШАГ
1. Узнай еще об одной особенности
текста (Рекомендую)
2. Для закрепления выполни
задание 281
o
Прочитай две записи.
o
Спиши ту, которую можно назвать текстом,
подбери заголовок.
3. Обрати внимание на слова в
рамочках с.88-89.
o
Поставь ударение.
o
Какие звуки обозначают эти буквы?
o
Запомни, как пишутся эти слова.
o Найди в тексте упр.278 предложение со словом надо и запиши его в тетрадь.
o А к слову весело подбери противоположное по смыслу и запиши.
o Найди в тексте упр.278 предложение со словом надо и запиши его в тетрадь.
o А к слову весело подбери противоположное по смыслу и запиши.
4. Прочитай главные
слова темы и ответь на вопрос
o
Что нового ты узнал на этом уроке?
5. Определи свое настроение, нарисуй смайлик в тетрадь
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
До зустрічі завтра! Будьте здорові!
Комментариев нет:
Отправить комментарий