Завдання 29.04.20


Доброго ранку, любі учні!
Прокидаємось і робимо зарядку!

 

Сьогодні середа 29 квітня.
Продовжуємо з вами дистанційне навчання. 


Урок 1 – МАТЕМАТИКА
Тема. Діагностична робота № 7

1 КРОК
Підготуйся до діагностичної роботи. Пригадай.
       * Якою арифметичною дією можна замінити додавання однакових доданків?
       * Як називаються числа при множенні?
       * Що показує перший множник? другий множник?
       * Сформулюйте переставний закон множення.
       * Як називаються числа при діленні?
       * Який порядок виконання дій у виразах, що містять і додавання, і віднімання, і множення, і ділення? А з дужками?
       * Яку арифметичну дію треба виконати, щоб збільшити число на кілька одиниць? А щоб збільшити число у кілька разів? 
       * Яку арифметичну дію треба виконати, щоб зменшити число на кілька одиниць? А щоб зменшити число у кілька разів?
       * Повтори таблиці множення – заспівай пісню.


2 КРОК
Пройди онлайн-тест «Діагностична робота № 7».
       * У тебе тільки одна спроба проходження.
       * Якщо виникли технічні проблеми, повідомляй вчителю у Вайбер.
       * Тест закриється 29 квітня 22:00.
        * Тест виконуй самостійно. Будь чесним перед собою!
        * Якщо потрібно, користуйся чернеткою.
Я вірю, що все у вас вийде! Успіхів!
        * Тисни на посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=543525 .

УРОК ЗАВЕРШЕНО! Дякую тобі за роботу!
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Танцюємо Чіку Ріку разом з Superparty.  



Урок 2 – РОСІЙСЬКА МОВА
 Тема. Значение слова. Слова для обозначения предметов.
Прописная буква в именах людей, кличках животных, названиях городов, сёл  
Учебник с.114-116.

1 ШАГ
Открой тетрадь и запиши
29 апреля
Дистанционное обучение
Запиши слова, вставляя пропущенные буквы или выбирая нужную букву в скобках.
Зд..ров..е, уч..ник, (о, а)тец, т(е,и)бе, т..гда.
Открой словарик на с.141 и проверь себя.
Прочитай.
   
       * Как ты понимаешь прочитанное?



Прочитай информацию.

* Что такое значение слова?



* Ты уже знаешь, что слова могут обозначать предметы (іменники), действия (дієслова), признаки (прикметники) и количество (числівники).
Дополни ряд слов (устно).






СТОП УРОК!
Выпей воды, сделай упражнения для глаз, как делаем в классе,
или жми на ссылку https://youtu.be/4CyaQ-BJGx0.

2 ШАГ
Сегодня на уроке поговорим о словах, которые обозначают предметы.
Вспомни.
       * На какие вопросы отвечают слова-предметы?
Открой учебник на с.114 и проверь себя за правилом.
Приведи свои примеры (устно):
       (кто?) …
       (что?) …
       На уроках украинского языка ты уже изучал, что некоторые слова-предметы (іменники) пишуться с большой буквы.
Прочитай об этом правило на с. 115.
Выполни упражнение 353  с. 115.
Выполни по желанию упражнение 355  с. 116.

Для справок. Собака лаяла, спелый картофель, большой тополь, широкая степь, в далекий путь.

Ответь на вопрос
        * Что нового стало тебе известно о словах для обозначения предметов?

УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
До зустрічі завтра! Будьте здорові!
Чим зайнятися супергероєві на карантині -
театр тіней від Квадрика. 
Тисни на посилання




Комментариев нет:

Отправить комментарий