Завдання 15.04.20

Доброго ранку, любі учні!

Сьогодні 15 квітня, середа. 

Прокидаємось і робимо зарядку!

Продовжуємо з вами дистанційне навчання. 
Я вірю, що все у вас вийде! Успіхів!


Урок 1 – МАТЕМАТИКА
Тема. Розклад числа на множники
Підручник с.196-198

1 КРОК
Повтори таблицю множення числа 5 і перевір свої знання у грі СКАЧКИ.  
       * Спочатку натисни на кнопку "Грати одному" (будеш змагатися з комп'ютером). Далі прочитай завдання і натисни ОК. Успіху!


Відкрий зошит і запиши
15 квітня
Дистанційне навчання
Пригадай 
       * Як називаються числа при множенні?
       * Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше? 
Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше число, 
треба від більшого числа відняти менше.
Відкрий підручник с. 197 виконай № 3 і № 4.
       * Пам'ятай, що при математичному диктанті записуємо тільки відповіді. 
Відпочинь! Випий води, зроби руханку.

2 КРОК
Запиши задачу № 5 с. 197. 
Міркуй: Якщо у запитанні є вираз «на скільки більше» або «на скільки менше», то треба порівняти два числа: від більшого числа відняти менше. Отже, обираю дію віднімання.
Виконай додатково за бажанням  № 8 с. 198.
Сьогодні на уроці я...
       * пригадав ...
       * вчився ...
       * мені сподобалося ...
       * ... запам'яталося
УРОК ЗАВЕРШЕНО! 
ПЕРЕРВА 15 ХВ


Урок 2 – РОСІЙСЬКА МОВА
Тема. Средства связи предложений в тексте
Учебник с.94-96

1 ШАГ 
Сегодня на уроке мы будем учиться связывать предложения в составе текста с помощью слов он, она, оно, они, этот.

Посмотри видеоурок. 

Открой учебник на с. 94-95 и прочитай текст упражнения 297. 
       * Есть ли связь предложений в тексте? 
       * С помощью каких слов связаны предложения? (Предложения связаны с помощью слов, выделенных жирным шрифтом: дом, дома, их, люди ...) 

Посмотри видео "Такие разные дома".

Прочитай правило на с. 95. 
Расскажи 
       * С помощью чего связываются предложения в тексте?
СТОП УРОК!
Выпей воды, сделай упражнения для глаз
2 ШАГ 
Выполни упражнение 298 задание на выбор.
Обрати внимание на слово в рамочке с. 95.
       * Выпиши это слово (тогда).
       * Поставь ударение.
       * Подчеркни безударную гласную.
       * Какой звук обозначает эта буква? 
       * Запомни, как пишется это слово.
       * Придумай и запиши предложение с этим словом.

Прочитай главные слова темы и ответь на вопрос (упражнение 301).
       * Что нового ты узнал на этом уроке?
Определи свое настроение, нарисуй в тетради смайлик.
                                 УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
                                    До зустрічі завтра! Будьте здорові! 

Чим зайнятися вдома на карантині - поради від Кружка





Комментариев нет:

Отправить комментарий