Завдання 06.05.20

Доброго ранку, любі учні!
Позитивчик 

Прокидаємось і робимо зарядку! 


Продовжуємо з вами дистанційне навчання. 
Я вірю, що все у вас вийде! Успіхів!


Урок – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6

Пограй у гру ПАЗЛИ «Які компоненти невідомі? Знайди їх за вивченими правилами знаходження невідомого множника, діленого чи дільника. Якщо все виконаєш правильно, то потрапиш до ВІДЕОУРОКУ.
       * Спочатку натисни на число зверху. Потім тисни на потрібну частинку пазлу.


       * Гру можна збільшити на весь екран, натиснувши на червоні стрілочки в правому верхньому куті.
       * Виконай у зошиті наступні завдання вчителя:

  

       * Вивчи таблиці множення числа 6 та ділення на 6 (записувати не обов'язково)https://youtu.be/JsGTwEa4zlY

Додатковий матеріал (для бажаючих)
        * Математична казочка про пошуки невідомого https://youtu.be/-ylVFFHx06E
        * Інтерактивна гра-знайди пари «Таблиця множення числа 6» https://learningapps.org/view4402671 .
УРОК ЗАВЕРШЕНО!
ПЕРЕРВА 15 ХВ



Урок 2 – РОСІЙСЬКА МОВА
 Тема. Слова для обозначения признаков, количества
Учебник с. 116-118.

1 ШАГ
Открой тетрадь и запиши
6 мая
Дистанционное обучение
Запиши слова, выбирая нужную букву в скобках.

Л(е,и)сная,  с(е,и)стра,  с(о,а)бака  (Ш,ш)арик,  (о,а)город,  во  дв(о,а)ре,  с(е,и)ло.

       Сегодня на уроке поговорим о словах, которые обозначают признаки и количество.

Вспомни.
       * На какие вопросы отвечают слова-признаки (укр.: прикметники)
Открой учебник на с.117 и проверь себя за правилом.
Приведи свои примеры (устно):
       (какой?) …
       (какая?) …
       (какое?) …
       (какие?) …

Поиграй с родными «Кто быстрее узнает предмет по его признакам» (упражнение 358 с.116-117). Ответь на вопросы этого задания.

Выполни  упражнение 360  с. 117.
Сначала запиши слово-предмет, в скобках - вопрос, потом слово-признак.
Образец.
пословицы (какие?) мудрые

Отдохни. Попей воды, потанцуй «Двигайся замри» 

2 ШАГ
Вспомни.
       * Что ты знаешь о словах, обозначающих количество (укр.: числівники).
Проверь себя за правилом на с.118.

Расскажи родным, сколько животных каждого вида изображено на рисунке упражнения 361 с.118.

Выполни упражнение 362 в тетради.

Запомни главные слова темы.
        * Признаки предмета, количество, сколько.

УРОК ЗАВЕРШЕНО!

Фізкультура/Руханка денна


ВИ МОЛОДЦІ!
До зустрічі завтра! Будьте здорові!


Комментариев нет:

Отправить комментарий