Завдання 16.04.20

Доброго ранку, любі учні!

Сьогодні 16 квітня, четвер.
За календарем віряни сьогодні відзначають Чистий четвер. 

Цього дня віруючі згадують одну з найважливіших євангельських подій останніх днів земного життя Ісуса Христа – Таємну вечерю. На ній Христос омив ноги своїм 12 учням. Апостоли протестували, вважаючи себе не гідними такого вчинку. Проте Ісус пояснив, що так висловлює свою любов і смиренність. Звідсu і взяла nочаток традuція Чuстого четверга – куnатuся до сходу сонця, наводuтu лад в оселі, nратu, все вuмuватu. Цього дня очuщення має бутu не лuше фізuчне, а і духовне. Цього дня nотрібно молuтuся, не грішuтu, не лuхословuтu, відмовлятuся від nоганuх звuчок.


Хто спортом займається, той сили набирається.
Робимо ранкову зарядку!  



А тепер продовжуємо  дистанційне навчання. Успіхів!

Урок 1УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Досліджую питальні речення
Підручник с.115-116
Відкрий зошит і запиши:
16 квітня
Дистанційне навчання


Відправляйся на ВІДЕОУРОК з вчителькою Усик Людмилою Анатоліївною.
       * Уважно  слухай вчителя.
       * Відповідай на питання. Міркуй.
       * Коли  треба,  натискай на ПАУЗУ.  
       * Запиши словниковий диктант, вправи 4, 8 с. 116.
       * Через 15 хв уроку випий води, зроби фізхвилинку https://youtu.be/V9plpdJqxNk
Натискай на перегляд відеоуроку  і зроби його на повний екран

Перевір себе - виконай інтерактивну вправу https://learningapps.org/watch?v=pu4cjun9n20
УРОК ЗАВЕРШЕНО!
ПЕРЕРВА 15 ХВ 


Урок 2ЧИТАННЯ
Тема.  Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...».
Варвара Гринько «Мирилки»
Підручник с.111

1 КРОК
       Сьогодні ми продовжимо ознайомлення із давніми народними традиціями, будемо читати народні твори сучасної поетеси, пов’язані із давніми народними традиціями.
       Після зимового холоду ми з нетерпінням чекаємо сонячного тепла. Люди здавна обожнювали сонце, присвячували йому пісні, казки та легенди.

Послухай закличку “Вийди, вийди, сонечко…”. Натискай на відео.

Прочитай правильно слова:

Прочитай мовчки закличку “Вийди, вийди, сонечко…” с. 111.
       * Знайди в пісні рими. 
       * Знайди в пісні пестливі слова. 
       * Яку інтонацію читання вони підказують?
Прочитай її вголос комусь із рідних — наспівно, заклично.
Заспівай закличку https://youtu.be/9LIbvUvvwZQ

2 КРОК
       З настанням весни дедалі більше часу діти проводили на вулиці, де бігали, співали, гралися, займалися цікавими справами. І іноді, бувало, сварилися. І тоді в пригоді ставали мирилки.

Пригадай
       * Що таке мирилка. 
       * Які мирилки ти знаєш? 
       * Чи допомагають вони тобі в житті?

        Сучасні дитячі поети теж удаються до такого жанру. Ознайомимося із мирилками, що склала Варвара Гринько.

Прочитай на с.111 дві мирилки, що склала Варвара Гринько.

Обери з кимось із рідних одну з них, придумайте рухи, міміку, якою будете супроводжувати мирилку. Вивчіть її та розіграйте ситуацію примирення.        

Доповни речення:
       * Мені сподобалося …
       * Мені вдалося …
       * У мене виникло бажання …
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! 
Дякую за роботу!

Коли у світі панує вірус, а всі мешканці планети ув’язнені в своїх будинках, саме ти можеш покласти цьому кінець. Дослухайся до порад Трикуті, Квадрика і Кружка. Вони відкриють тобі секрети та допоможуть стати справжнім супер героєм.
Твоя Супергеройська зброя проти вірусу 



Комментариев нет:

Отправить комментарий