Доброго ранку дорогі учні!
Сьогодні п'ятниця 17 квітня.
Робимо веселу мульт-зарядку
Здоров’я в порядку – дякуй зарядці!
Урок 1 – Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Які комахи з'являються навесні першими?
Підручник с. 112-113 §85
Відкрий
робочий зошит.
* Заповни весняний календар с. 30-31 зошит.
* Які весняні квіти зацвітають першими: тюльпан, підсніжник чи кульбаба?
* Які квіти занесені до Червоної книги: сон великий, конвалія травнева, тюльпан дикорослий чи горицвіт весняний?
* Сьогодні на уроці ми поговоримо про життя комах навесні.
Подивись відео Відкрий підручник с.112. Прочитай §85.
Виконай
завдання 1, 2, 3 с.41 зошит. Відгадай загадки с. 113.
Виконай завдання 4 с. 42 зошит.
Дай відповіді на питання з кошика цікавих завдань с. 113.
Урок завершено! Відпочивай!
Перерва 15 хв
Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Дія ділення. Задачі на знаходження частки.
Підручник с.198-200
1 КРОК
Подивись ВІДЕОУРОК з Сонечком і Равликом. Натискай на
перегляд відеоуроку і зроби його
на повний екран.
Відкрий зошит і запиши:
17 квітня
Дистанційне
навчання
Виконай № 3 с. 199.
* Прочитай.
* Запиши умову задачі. Зроби малюнок: спочатку намалюй схематично 10 слив, потім розділи їх порівну на 2 частини.
* Запиши розв'язання та відповідь до задачі.
* Якого виду ця задача?
* Якою дією розв'язуються такі задачі?
Відпочинь. Попий води, зроби фізхвилинку.
2 КРОК
Виконай № 4 с.199.
Виконай № 7 с. 200.
* Прочитай.
* Запиши умову задачі. Зроби малюнок.
* Запиши розв'язання та відповідь до задачі.
* Якого виду ця задача?
* Якою дією розв'язуються такі задачі?
Дай відповідь на
питання:
* Що нового ти дізнався на цьому уроці?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Працюємо з книжками, журналами (за власним вибором)
ПРИГОТУЙ: книжку,
журнал, кольорові ручки та олівці.
1.
Обери книгу, журнал для читання.
2.
Повтори правила читання для себе (тисни
на них і збільшуй).
3. Визнач час для 1-го разу читання. Це може бути 15 хв.
4. Починай читати.
5. Заповни ЩОДЕННИК витривалості (зафарбуй клітинки у
кількості хвилин: витривалість за 1-у серію читання)
Відпочинь. Випий
води, зроби декілька вправ або потанцюй.
2 КРОК
1.
Продовжуй читання 2-ий раз.
2. Виміряй свою витривалість - зафарбуй клітинки другого стовпчику.
* Порівняй стовпчики, чи зросла вона?
3. Запиши враження на карту вражень.
* Сфотографуй карту вражень і надішли своїй вчительці.
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий