Завдання 04.05.20

Вітаю, мої любі діти!  
Сьогодні 4 травня. 
Зробимо драйвову розминку


Розпочинаємо дистанційне навчання!


Урок – Українська мова
Тема. Розпізнаю текст

ВІДЕОУРОК
Інструкція:     
       * Відкрий зошит і  запиши
4  травня
Дистанційне навчання 
       * Слухай вчителя уважно.
       * Відповідай на питання. Міркуй.
       * Натискай на ПАУЗУ, коли треба.  
       * Починай перший рядок абзацу з відступу (абзацний відступ).
       * Запиши словниковий диктант, вправи 4, 10 с. 125-126.
       * Вивчи правило с. 125.
       * Вмикай  швидше  урок і отримуй нові цікаві знання (зроби відео на повний екран) 

Пригадай!
       * Про що дізнався (дізналася) на уроці?
       * Які речення утворюють текст?
       * Як розміщуються речення в тексті?
Цікавинки
Київський академічний театр ляльок https://youtu.be/KSk_iybmS9Y .
Правила поведінки у театрі https://youtu.be/YO_WVfc6sYc .
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ 


Урок  – МАТЕМАТИКА
Тема. Знаходження невідомого діленого 

1 КРОК
Відкрий зошит і запиши
4  травня
Дистанційне навчання 
Подивись відео «Знаходження невідомого діленого».  

Прочитай правило у довідничку на с.207. Вивчи його.
       * Як знайти невідоме ділене?
Закріпи свої знання, виконавши  завдання № 4 (1 стовпчик письмово, інші – усно) на с.207.
Відпочинь! Випий води, заспівай пісеньку «Таблиця множення». 

2 КРОК
Подивись відео «Задачі на знаходження невідомого діленого» 
       * Слухай вчителя уважно.
       * Міркуй.
       * Натискай на ПАУЗУ, коли тобі треба.  
       * Запиши  задачу 2 с. 207 (тільки розв’язання та відповідь), усно виконай № 3 на с. 207.

Запиши задачу 6 с. 208 повністю.
       * Прочитай її.
       * Про що в задачі йдеться?
       * Назви числові дані. Що означають числа 3 і 7? Що означає число 2?
       * Прочитай запитання задачі.
       * Зроби короткий запис умови задачі.
       * Чи можна відразу відповісти на запитання задачі? 
(Ні, бо не знаємо скільки всього цукерок Миколка поклав в 3 пакети.)
       * Про що ти дізнаєшся у першій дії? Якою дією (+, -,  чи :)?
       * Про що дізнаєшся другою дією? Як?
       * Запиши розв’язання задачі.
       * Запиши відповідь.
Перевір свої знання. Виконай завдання 7 с. 208 (2 стовпчики письмово, 1 усно).
Дай відповідь на питання
            * Що нового ти дізнався на цьому уроці?
            * Як знайти невідоме ділене?

УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Фізкультура/Руханка денна https://youtu.be/cbMwioBlzd4


Урок – ЧИТАННЯ
Тема.   Збережімо красу!  В. Сухомлинський «Хлопчик і дзвіночок конвалії»
Підручник с.117

Інструкція
       Послухай казку. 

       Читай  20 хвилин  (Підручник + Своя книга).
       Читай 1 хв  незнайомий текст.
       Запиши кількість прочитаних слів за 1 хвилину у подану раніше форму.

  

Рекомендую
Урок  – ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Розповідь про живопис.

ВІДЕОУРОК 


УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!  
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ! 


Комментариев нет:

Отправить комментарий