Доброго ранку, любі учні!
Продовжуємо дистанційне навчання. Успіхів!
Сьогодні 2 квітня, четвер.
Урок 1 – Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Коли у твій край
приходить весна?
Підручник
с. 104-105 §76
Для цього натисни на посиланням http://student-edprofi.kmmedia.com.ua/
Скопіюй і введи код доступу 1078471581793094. Натисни УВІЙТИ.
Скопіюй і введи номер матеріалу к2068. Натисни ЗНАЙТИ.
2. Чи був ти уважним слухачем?
Розкажи комусь із рідних про ознаки весни.
3. Прочитай інформацію від пана Лісника
Підручник с. 104-105 §76
4. Співаємо «Весняні котики»
5. Відкрий робочий зошит. Виконай
- завдання 1 на с. 28,
- завдання 3 на с. 29 (це завдання роби 1 раз в кінці місяців),
- завдання7 на с. 32 (це завдання роби кожного уроку ЯДС).
Урок завершено.
Відпочивай!
Перерва 15 хв
Урок 2 – Українська мова
Тема. Розпізнаю службові
слова
Підручник
с.105-106
1 КРОК
1. Відкрий зошит
і запиши
2
квітня
Дистанційне
навчання
2. Згадай, чому ти навчився, досліджуючи числівники.
·
Як називаються
слова, що називають числа?
·
На яке питання
відповідають числівники?
·
З якими словами пов’язані числівники?
3. Запиши чотири числівники, які закінчуються на –дцять .
2 КРОК
У нас в гостях наші друзі - Мовка і Суржик. Суржик знову проводить у Мовознавії свої експеременти. Цього разу він вирішив поділити усі слова на важливі та неважливі. Мудра Мова спробує йому пояснити, що кожне слово відіграє у реченні свою роль і є необхідним. Для цього вона познайомить тебе і Суржика із “словами-зв`язківцями”, які служать у Мовознавії.
1. Переглянь відео
АБО
Відкрий підручник с. 105, виконай завдання 1, 2.
2. Розкажи комусь із рідних правило (с.105).
·
Чи відповідають службові слова на питання?
· Навіщо потрібні такі
слова?
3. Виконай вправу 3 с. 105.
·
Чому ти не записав (-ла) слова «сон», «дим», «кіт»?
СТОП УРОК!
Випий
води, зроби пальчикову гімнастику
КРОК 3
1. Вправа «Переплутанка» (вправа 4 с.105)
До
якого настрою спонукала тебе ця небилиця?
2. Виконай вправу 5 с. 105
3. Додатково за бажанням можеш виконати вправи 7-8
(с.106).
4. Дай відповіді на питання
·
З якими словами ознайомився (ознайомилась) сьогодні на
уроці?
·
Чим службові слова відрізняються від іменника, прикметника,
дієслова та числівника?
·
Службові слова – важливі? Чому?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Вступ до розділу
«Шевченкове слово».
Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»
Підручник
с.104-105
1 КРОК
1. Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ. Відкрий підручник с.104.
·
Перед назвою
розділу є малюнок музичного інструмента. Що це за інструмент?
·
Прочитай назву
розділу.
·
Про яке
Шевченкове слово йдеться і навіщо тут кобза?
· Так, ідеться
про твори славетного українського поета, письменника, художника, великого
Кобзаря – Тараса Григоровича Шевченка.
·
А хто такі
кобзарі? Це народні співці, які виконують пісні та супроводжують свій спів грою
на кобзі. Т.Г. Шевченко не був музикантом, чому ж його називають Кобзарем?
·
Уважно прочитай
інформацію (підручник с.104 на жовтому фоні) і ти знайдеш відповідь на це
питання.
СТОП УРОК!
Випий води, зроби фізхвилинку.
1. Приготуйся
до читання оповідання Д. Красицького
·
З’ясуй значення
слів у підручнику (с. 105): плекають, вишняк, хура, благенька, неабищо.
·
Прочитай
тлумачення слів
Заповідала – висловлювала побажання перед смертю.
Панщина – робота, яку виконували для пана.
Свита – старовинний довгополий верхній одяг, зазвичай з
домотканого грубого сукна.
Вітер поза спиною гуляє – пронизує до самого тіла.
2. Починай читати оповідання «Тарас Шевченко» с.104-105
СТОП-УРОК
Випий води. Зроби декілька вправ
для оченят.
3 КРОК
3. Прочитай
оповідання ще раз для когось із рідних.
4. Дай
відповіді на чотири питання після тексту.
5. Д/з Підготуй
переказ прочитаного.
(Якщо є можливість, запиши з батьками відео, як ти
переказуєш оповідання, і відсилай вчителю до понеділка 06.04).
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
Бажаю усім міцного здоров'я!
Бажаю усім міцного здоров'я!
Комментариев нет:
Отправить комментарий