Завдання 02.04.20

Доброго ранку, любі учні!

Продовжуємо  дистанційне навчання. Успіхів!


Сьогодні 2 квітня, четвер.


Урок 1 – Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Коли у твій край приходить весна?
Підручник с. 104-105 §76


1. Переглянь відео «Ознаки весни». Будь уважним!
    Для цього натисни на посиланням http://student-edprofi.kmmedia.com.ua/
    Скопіюй і введи код доступу 1078471581793094. Натисни УВІЙТИ.
    Скопіюй і введи номер матеріалу к2068. Натисни ЗНАЙТИ.
2. Чи був ти уважним слухачем? 
    Розкажи комусь із рідних про ознаки весни. 
3. Прочитай інформацію від пана Лісника
    Підручник с. 104-105 §76
4. Співаємо «Весняні котики» 
5. Відкрий робочий зошит. Виконай
  • завдання 1 на с. 28, 
  • завдання 3 на с. 29 (це завдання роби 1 раз в кінці місяців), 
  • завдання7 на с. 32 (це завдання роби кожного уроку ЯДС).
 Урок завершено. Відпочивай!
Перерва 15 хв 


Урок 2 – Українська мова
Тема. Розпізнаю службові слова
Підручник с.105-106
1 КРОК
1. Відкрий зошит і запиши  
2 квітня
Дистанційне навчання
2. Згадай, чому ти навчився, досліджуючи числівники.
       ·       Як називаються слова, що називають числа?
       ·       На яке питання відповідають числівники?
       ·       З якими словами пов’язані числівники?
3. Запиши чотири числівники, які закінчуються на –дцять .

       2 КРОК
     У нас в гостях наші друзі - Мовка і Суржик. Суржик знову проводить у Мовознавії свої експеременти. Цього разу він вирішив поділити усі слова на важливі та неважливі. Мудра Мова спробує йому пояснити, що кожне слово відіграє у реченні свою роль і є необхідним. Для цього вона познайомить тебе і Суржика із “словами-зв`язківцями”, які служать у Мовознавії. 
1. Переглянь відео
АБО
Відкрий підручник с. 105, виконай завдання 1, 2.

2. Розкажи комусь із рідних правило (с.105).
       ·       Чи відповідають службові слова на питання?
       ·       Навіщо потрібні такі слова?
3. Виконай вправу 3 с. 105.
       ·       Чому ти не записав (-ла) слова «сон», «дим», «кіт»?
СТОП УРОК!
Випий води, зроби пальчикову гімнастику 

     КРОК 3
1. Вправа «Переплутанка» (вправа 4 с.105)
    До якого настрою спонукала тебе ця небилиця?
2. Виконай вправу 5 с. 105
3. Додатково за бажанням можеш виконати вправи 7-8 (с.106).
4. Дай відповіді на питання
       ·       З якими словами ознайомився (ознайомилась) сьогодні на уроці?
       ·       Чим службові слова відрізняються від іменника, прикметника, дієслова та числівника?
       ·       Службові слова – важливі? Чому?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ 


Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Вступ до розділу «Шевченкове слово».
Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»
Підручник с.104-105
1 КРОК
1. Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ. Відкрий підручник с.104.
       ·       Перед назвою розділу є малюнок музичного інструмента. Що це за інструмент?

       ·       Прочитай назву розділу.
       ·       Про яке Шевченкове слово йдеться і навіщо тут кобза?
       ·      Так, ідеться про твори славетного українського поета, письменника, художника, великого Кобзаря – Тараса Григоровича Шевченка.
      ·       А хто такі кобзарі? Це народні співці, які виконують пісні та супроводжують свій спів грою на кобзі. Т.Г. Шевченко не був музикантом, чому ж його називають Кобзарем?
      ·       Уважно прочитай інформацію (підручник с.104 на жовтому фоні) і ти знайдеш відповідь на це питання.
2. Прочитай тлумачення слова
3. Чи уважно ти читав? Перевір  себе https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=384926
СТОП УРОК! 
Випий води, зроби фізхвилинку.

2 КРОК
1. Приготуйся до  читання оповідання Д. Красицького
       ·       З’ясуй значення слів у підручнику (с. 105): плекають, вишняк, хура, благенька, неабищо.
       ·       Прочитай тлумачення слів
Заповідала – висловлювала побажання перед смертю.
Панщина – робота, яку виконували для пана.
Свита – старовинний довгополий верхній одяг, зазвичай з домотканого грубого сукна.
Вітер поза спиною гуляє – пронизує до самого тіла.
2. Починай читати оповідання «Тарас Шевченко» с.104-105
СТОП-УРОК
Випий води. Зроби декілька вправ для оченят.






3 КРОК
3. Прочитай оповідання ще раз для когось із рідних.
4. Дай відповіді на чотири питання після тексту.
5. Д/з Підготуй переказ прочитаного.
(Якщо є можливість, запиши з батьками відео, як ти переказуєш оповідання, і відсилай вчителю до понеділка 06.04).

УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
Бажаю усім міцного здоров'я!

Комментариев нет:

Отправить комментарий