Завдання 06.04.20


Вітаю, мої любі діти!  

Зробимо спочатку ранкову гімнастику

 

А тепер розпочинаємо дистанційне навчання!


Урок 1 – Українська мова
Тема. Пишу службові слова окремо від інших 
Підручник с.106-107
1 КРОК
1. Відкрий зошит і запиши  
6 квітня
Дистанційне навчання
2. Згадай 
       * Що таке службові слова? Чи можна до них поставити питання?
       * Навіщо вони потрібні у реченні?
3. Відкрий підручник с. 106, виконай вправу на дослідження (вправа 1).
    Розкажи комусь із рідних правило (с.107).  
       * Як пишуться службові слова з іншими словами у реченні - разом чи окремо?
СТОП УРОК!
Випий води, зроби пальчикову гімнастику https://youtu.be/E30tSqnTZjs

        2 КРОК
4. Виконай вправи 3, 4 с. 107.
    Цікаві факти про лисиць
5. Віднови загадку (вправа 5 с.107). Запиши її у зошит і підкресли службові слова.
6. Зроби звуко-буквений аналіз слова (вправа 6 с.107).
       Перевір себе https://cutt.ly/htDzO3P
7. Додатково за бажанням можеш виконати вправу 8 (с.107).
8. Дай відповіді на питання  
       * Написання яких слів досліджували на уроці?
       * Як пишуться службові слова у реченні?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ 

Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Збільшення числа в кілька разів
Підручник с.185-186
1 КРОК
1. Відкрий зошит і запиши 
6 квітня 
Дистанційне навчання  
   Повтори таблицю множення числа 2 і виконай завдання на с.184 № 1.

Сьогодні ми будемо вивчати тему "Збільшення числа в кілька разів" 
2. Подивись відео https://cutt.ly/6tDfTlu 
    і ознайомся з інформацією с.185, довідничок (внизу).
        o   Про що ти дізнався?
Пам'ятай 
 
 

3. Для закріплення виконай завдання на с.186 № 6. 
СТОП УРОК! 
Випий води, заспівай пісеньку «Таблиця множення»
     2 КРОК
4. Запиши  задачу № 8 с.186 підручник.
5. Пригадай порядок виконання дій у виразах  і виконай завдання № 9 с.186 підручник.
6. Дай відповідь на питання
            * Що нового ти дізнався на цьому уроці?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ https://youtu.be/S8T5wWGGcY4

Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Краса рідної природи
Тарас Шевченко «Світає»
Підручник с.106-107
1 КРОК
1. Ми починаємо вивчати поезії Тараса Шевченка.  
       * Поет зростав в Україні серед мальовничої природи і дуже любив свій рідний край. 
       Послухай уривки творів Тараса Шевченка. Зверни увагу, як мелодійно, образно звучить слово поета.
  
       * Сподобалися тобі вірші? Який настрій вони створюють?
2. Прочитай тлумачення слів
       Лан – поле.
       Яр – глибока довга западина.
       Рясні – які мають велику кількість близько розміщених однорідних предметів, частин; густі; пишні.

 
3. Відкрий підручник с.106-107.      
* Прочитай мовчки для себе вірші "Світає...", "Встала весна...".
СТОП-УРОК
Випий води. Зроби декілька вправ для оченят.

       2 КРОК
4. Підготуйся до виразного читання. 
5. Виразно прочитай вірші комусь із рідних.
6. Вивчи вірш "Світає..." напам'ять до 09.04. 
(Якщо є можливість, зроби з батьками відеозапис і відсилай вчителю)
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!  
Я хочу, щоб усі, хто працював добре, старанно - посміхнулися і поаплодували собі. 
Дякую за роботу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий