Вітаю, мої любі діти!
Зробимо спочатку ранкову гімнастику
А тепер розпочинаємо дистанційне навчання!
Урок 1 – Українська мова
Тема. Пишу службові слова окремо від інших
Підручник
с.106-107
1 КРОК
1. Відкрий зошит
і запиши
6
квітня
Дистанційне
навчання
2. Згадай
* Що таке службові слова? Чи можна до них поставити питання?
* Навіщо вони потрібні у реченні?
3. Відкрий підручник с. 106, виконай вправу на дослідження (вправа 1).
Розкажи комусь із рідних правило (с.107).
СТОП УРОК!
Випий води, зроби пальчикову гімнастику https://youtu.be/E30tSqnTZjs
2 КРОК
4. Виконай вправи 3, 4 с. 107.
Цікаві факти про лисиць
5. Віднови загадку (вправа 5 с.107). Запиши її у зошит і підкресли службові слова.
6. Зроби звуко-буквений аналіз слова (вправа 6 с.107).
Перевір себе https://cutt.ly/htDzO3P
7. Додатково за бажанням можеш виконати вправу 8 (с.107).
Перевір себе https://cutt.ly/htDzO3P
7. Додатково за бажанням можеш виконати вправу 8 (с.107).
8. Дай відповіді на питання
* Написання яких слів досліджували на уроці?
* Як пишуться службові слова у реченні?
* Написання яких слів досліджували на уроці?
* Як пишуться службові слова у реченні?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Збільшення числа в кілька разів
Підручник
с.185-186
1 КРОК
1. Відкрий зошит і запиши
6 квітня
Дистанційне навчання
Повтори таблицю множення числа 2 і виконай завдання на с.184 № 1.
o
Про що ти дізнався?
Пам'ятай
СТОП УРОК!
Випий води, заспівай пісеньку «Таблиця множення»
2 КРОК4. Запиши задачу № 8 с.186 підручник.
5. Пригадай порядок виконання дій у виразах і виконай завдання № 9 с.186 підручник.
6. Дай відповідь
на питання
Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Краса рідної природи
Тарас Шевченко «Світає»
Підручник
с.106-107
1 КРОК
1. Ми починаємо вивчати поезії Тараса Шевченка.
* Поет зростав в Україні серед мальовничої природи і дуже любив свій рідний край.
Послухай уривки творів Тараса Шевченка. Зверни увагу, як мелодійно, образно звучить слово поета.
* Сподобалися тобі
вірші? Який настрій вони створюють?
2. Прочитай
тлумачення слів
Лан – поле.
Яр – глибока довга западина.
Рясні – які мають велику кількість близько розміщених однорідних предметів, частин; густі; пишні.
3. Відкрий підручник с.106-107.
* Прочитай мовчки для себе вірші "Світає...", "Встала весна...".
СТОП-УРОК
Випий води. Зроби декілька вправ
для оченят.
2 КРОК
4. Підготуйся до виразного читання.
5. Виразно прочитай вірші комусь із рідних.
6. Вивчи вірш "Світає..." напам'ять до 09.04.
(Якщо є
можливість, зроби з батьками відеозапис і відсилай
вчителю)
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!
Я хочу, щоб усі, хто працював добре, старанно - посміхнулися і поаплодували собі.
Дякую за роботу!
Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Краса рідної природи
Тарас Шевченко «Світає»
Підручник
с.106-107
1 КРОК
1. Ми починаємо вивчати поезії Тараса Шевченка.
* Поет зростав в Україні серед мальовничої природи і дуже любив свій рідний край.
Послухай уривки творів Тараса Шевченка. Зверни увагу, як мелодійно, образно звучить слово поета.
* Сподобалися тобі
вірші? Який настрій вони створюють?
2. Прочитай
тлумачення слів
Лан – поле.
Яр – глибока довга западина.
Рясні – які мають велику кількість близько розміщених однорідних предметів, частин; густі; пишні.
3. Відкрий підручник с.106-107.
* Прочитай мовчки для себе вірші "Світає...", "Встала весна...".
СТОП-УРОК
Випий води. Зроби декілька вправ
для оченят.
2 КРОК
4. Підготуйся до виразного читання.
4. Підготуйся до виразного читання.
5. Виразно прочитай вірші комусь із рідних.
6. Вивчи вірш "Світає..." напам'ять до 09.04.
(Якщо є можливість, зроби з батьками відеозапис і відсилай вчителю)
(Якщо є можливість, зроби з батьками відеозапис і відсилай вчителю)
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!
Я хочу, щоб усі, хто працював добре, старанно - посміхнулися і поаплодували собі.
Дякую за роботу!
Я хочу, щоб усі, хто працював добре, старанно - посміхнулися і поаплодували собі.
Дякую за роботу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий