Вітаю, мої любі
діти!
Сьогодні 27
квітня.
Розпочинаємо
дистанційне навчання!
Образотворче
мистецтво
До 15.05 Конкурс малюнків «Україна – держава
європейська» до Дня Європи.
Урок
1 – Українська мова
Тема. Визначаю головні слова в реченні
Підручник с.120-121
1 КРОК
Перевір свої знання і уміння з теми «Види речень».
* Пройди тест до 28 квітня 22:00.
Потім він закриється.
* У тебе тільки одна спроба
проходження. Якщо виникли технічні проблеми, повідомляй вчителю у Вайбер.
2 КРОК
ВІДЕОУРОК з вчителькою Усик Людмилою Анатоліївною.
Інструкція:
* Відкрий зошит і зроби потрібні записи:
27 квітня
Дистанційне навчання
* Уважно слухай вчителя.
* Відповідай на питання. Міркуй.
* Коли треба, натискай
на ПАУЗУ.
* Запиши вправи 2,
4, 7 с. 120-121.
* Вивчи правило с. 120.
* Хутчіше вмикай урок і отримуй нові
цікаві знання (зроби відео на повний екран).
3 КРОК
Пригадай!
* Що утворює
основу речення?
* Про що
повідомляють головні слова в реченні?
УРОК
ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА
15 ХВ
Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Зменшення числа в кілька разів.
Підручник с. 205-206
1 КРОК
Виконай завдання https://learningapps.org/watch?v=p43kfur8j20
. Не забудь натиснути на кнопку перевірки.
Подивись відео
і пригадай
* Яку арифметичну дію треба виконати, щоб збільшити число у кілька разів?
та дізнайся
* Як зменшити число у кілька
разів?
Прочитай інформацією
від Вивчайка у довідничку на с.205.
* Про що ти дізнався?
Пам'ятай
|
Менше число знаходимо або відніманням, або
діленням. Віднімаємо тоді, коли шукане число на кілька одиниць менше за дане, а ділимо тоді, коли шукане число у кілька разів менше за дане число.
|
Виконай для закріплення завдання на с.206
№ 4.
СТОП УРОК!
Випий
води, зроби фізхвилинку.
2
КРОК
Прочитай задачу № 3 (1) с.205 підручник.
Прочитай задачу № 3 (1) с.205 підручник.
* Про що в ній йдеться?
* Назви числові дані. Що означає число 8?
Що означає число 4?
* Прочитай запитання задачі.
* Чи можна
відразу відповісти на запитання задачі? (Ні,
бо ще не знаємо скільки отворів знизу.)
* Про що ми
дізнаємося першою дією? Якою дією?
* Про що
дізнаємося другою дією? Як?
Запиши
розв’язання задачі та пояснення.
Запиши
відповідь.
Прочитай правило про порядок виконання дій у виразах (довідничок вверху на с.
206).
Обчисли три верхніх
вирази завдання № 5 с.206
підручник.
Пригадай правило про порядок виконання дій у виразах з дужками (довідничок внизу
на с. 206).
Обчисли три вирази завдання № 7 с.206
підручник.
Дай відповідь на
питання
* Що нового ти дізнався на цьому
уроці?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Урок
3 – ЧИТАННЯ
Тема.
Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня»
Підручник с.116
* Читати по 20 хвилин кожного дня!
* Підручник
+ Своя книга.
* Скачайте
форму, або накресліть самостійно. https://cutt.ly/TyaZokY
* Відмічайте
кожного дня кількість прочитаних слів за 1 хвилину.
* Надсилайте фотозвіт в кінці кожного тижня вчителю.
УРОКИ
ЗАВЕРШЕНО!
Дякую за роботу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий