Завдання 27.04.20


Вітаю, мої любі діти!  
Сьогодні 27 квітня. 
 

Розпочинаємо дистанційне навчання!
 


Образотворче мистецтво 
Тема.   Мистецька подорож до Європи.


До 15.05 Конкурс малюнків «Україна – держава європейська» до Дня Європи.



Урок 1 – Українська мова
Тема. Визначаю головні слова в реченні
Підручник с.120-121

1 КРОК
Перевір свої знання і уміння з теми «Види речень».
       * Пройди тест до  28 квітня 22:00. Потім він закриється.
       * У тебе тільки одна спроба проходження. Якщо виникли технічні проблеми, повідомляй вчителю у Вайбер.
       * Посилання на тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=601673

2 КРОК
ВІДЕОУРОК з вчителькою Усик Людмилою Анатоліївною.
Інструкція:     
       * Відкрий зошит і зроби потрібні записи
27  квітня
Дистанційне навчання 
       * Уважно слухай вчителя.
       * Відповідай на питання. Міркуй.
       * Коли  треба,  натискай на ПАУЗУ.  
       * Запиши вправи 2, 4, 7 с. 120-121.
       * Вивчи правило с. 120.
        * Хутчіше вмикай урок і отримуй нові цікаві знання (зроби відео на повний екран).
3 КРОК
Пригадай!
       * Що утворює основу речення?
       * Про що повідомляють головні слова в реченні?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ 



Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Зменшення числа в кілька разів.
Підручник с. 205-206 

1 КРОК
Відкрий зошит і зроби потрібні записи
Виконай завдання https://learningapps.org/watch?v=p43kfur8j20 . Не забудь натиснути на кнопку перевірки.

Подивись відео 
       і пригадай
       * Яку арифметичну дію треба виконати, щоб збільшити число у кілька разів?
       та дізнайся
       * Як зменшити число у кілька разів?

Прочитай інформацією від Вивчайка у довідничку на с.205.
       * Про що ти дізнався?

Пам'ятай 
Менше  число знаходимо або відніманням, або діленням. Віднімаємо тоді, коли шукане число на кілька одиниць  менше за дане, а ділимо тоді, коли шукане  число у кілька разів менше за дане число.

Виконай  для закріплення  завдання на с.206 № 4. 
СТОП УРОК! 
Випий води, зроби фізхвилинку.

     2 КРОК
Прочитай 
задачу № 3 (1)  с.205 підручник.
       * Про що в ній йдеться?
       * Назви числові дані. Що означає число 8? Що означає число 4?
       * Прочитай запитання задачі.
       * Чи можна відразу відповісти на запитання задачі? (Ні, бо ще не знаємо скільки отворів знизу.)
       * Про що ми дізнаємося першою дією? Якою дією?
       * Про що дізнаємося другою дією? Як?
Запиши розв’язання задачі та пояснення.
Запиши відповідь.

Прочитай правило про порядок виконання дій у виразах (довідничок вверху на с. 206).
Обчисли три верхніх вирази завдання № 5 с.206 підручник.

Пригадай правило про порядок виконання дій у виразах з дужками (довідничок внизу на с. 206).
Обчисли три вирази завдання № 7 с.206 підручник.

Дай відповідь на питання
            * Що нового ти дізнався на цьому уроці? 
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ



Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема.   Причина і наслідок.  Ліна Костенко «Перекинута шпаківня»
Підручник с.116

Інструкція
       * Читати по 20 хвилин кожного дня! 
       * Підручник + Своя книга.
       * Скачайте форму, або накресліть самостійно. https://cutt.ly/TyaZokY
       * Відмічайте кожного дня кількість прочитаних слів за 1 хвилину.
       * Надсилайте фотозвіт в кінці кожного тижня вчителю.

УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!  
Дякую за роботу!


Комментариев нет:

Отправить комментарий