Доброго
ранку, дорогі мої учні!
Сьогодні
5 травня.
Зробимо
ранкову руханку
Починаємо
дистанційне навчання.
Урок – Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Застосовуємо знання щодня.
Діагностична робота «Людина і природа навесні»
Пройди тест - Діагностична робота "Людина і
природа навесні".
У тебе тільки одна спроба
проходження.
Якщо виникли технічні
проблеми, повідомляй вчителю у Вайбер.
Тест закриється 5 травня
22:00.
Заповни весняний календар у зошиті с. 31.
Прочитай і
виконай разом із рідними завдання
розділу «Як учинити правильно?» с. 122 підручник.
Урок завершено! Відпочивай!
Перерва 15 хв
Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Знаходження невідомого дільника.
Визначення парності числа
Відкрий зошит і запиши
5 травня
Дистанційне навчання
Виконаємо завдання № 2 с. 208.
- Прочитай.
- Розглянь таблицю чисел першої сотні.
- Знайди числа другого
десятка.
- Запиши всі парні числа другого десятка.
- Перевір, чи кожне з них
ділиться на 2.
- Прочитай інформацію у довідничку с.208.
Виконаємо завдання 3.
- Пригадай, як називаються числа при діленні.
- Назви ділене і частку у
кожній рівності № 3.
- Як знайти невідоме ділене? Чому дією множення? (Ділене найбільше число у прикладі на
ділення).
- Що невідоме в цих прикладах? (Дільник.)
- Дільник - менше число, ніж ділене.
- Подумай, як знайти невідомий дільник?
Перевір себе.
- Прочитай правило у довідничку 1 с.209.
- Вивчи його.
Познайомся з інформацією у довідничку 2 с.209.
Зроби висновок:
Щоб перевірити дію множення, треба добуток поділити на один із множників.
Якщо отримаємо другий множник, то дія виконана правильно.
Щоб перевірити дію ділення треба частку помножити на дільник. Якщо
дістали ділене, то дія виконана правильно.
Виконаємо завдання 7 с. 209.
- Прочитай завдання.
- Розглянь зразок.
- Під час запису слово «перевірка» заміняй лінією. Ось так
10 : 2 = 5
5 • 2 = 10
|
- Запиши завдання у зошит. Креслення лінії роби під лінійку.
Виконай завдання № 4, 5, 8, 11, пройшовши тест (писати не треба).
Тест закриється 5 травня 22:00.
Дай відповідь
на питання
Що
нового ти дізнався на цьому уроці?
Визнач свій настрій, намалюй
смайлик у зошит.
Урок завершено! Відпочивай!
Перерва 15 хв
Фізкультура/Руханка денна https://youtu.be/cbMwioBlzd4
Урок
– УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Добираю заголовок до тексту
Підручник с.127-128
ВІДЕОУРОК
Інструкція:
Відкрий зошит і запиши:
5
травня
Дистанційне навчання
Слухай вчителя уважно.
Відповідай на питання. Міркуй.
Натискай на ПАУЗУ,
коли треба.
Починай перший рядок абзацу з відступу (абзацний відступ).
Виконай усно вправи 1-4 с.127, вправу 7 с.128.
Запиши вправи 5, 8, 10 с. 127-128.
Вивчи правило с. 127.
Вмикай швидше урок і отримуй нові
цікаві знання (зроби відео на повний екран).
Пригадай!
Що можна дібрати до
тексту?
Про що повідомляє
заголовок?
Урок завершено! Відпочивай!
Перерва 15 хв
Урок
– ЧИТАННЯ
Тема.
А.
Камінчук «Українська писанка».
В. Лучук
«Тільки мама». Л. Українка
«На зеленому горбочку».
Т. Майданович
«Що таке мир».
Підручник с.118-120
Інструкція
Виразно читай вірші 20
хвилин (Підручник + Своя книга).
Читай 1 хв
незнайомий текст.
Запиши
кількість прочитаних слів за 1 хвилину в подану раніше форму.
Зроби гімнастику для очей.
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий