Завдання 12.05.20

Доброго ранку, дорогі мої учні!
Здоров’я в порядку – дякуй зарядці!
Фізкультура/Руханка ранкова!  


Продовжуємо з вами дистанційне навчання. 
Я вірю, що все у вас вийде! Успіхів!


Урок – МАТЕМАТИКА
Тема. Розв’язування задач.
Складання і обчислення виразів

Відкрий зошит і запиши 
12 травня
Дистанційне навчання
Пригадай, як називаються числа при діленні?
Проспівай таблицю множення числа 7  

Повтори таблицю ділення на 7.

Виконаємо завдання № 5 с. 215.
Прочитай завдання. Розглянь таблицю.
       * Що записано у верхньому рядку? У нижньому?  
       * Яку дію будеш виконувати?
      
Запиши приклади у зошит.
Зразок: 14 : (6 + 1) = …

Виконаємо завдання № 7с. 215.
       * Прочитай.
       * Про що в задачі йдеться?
       * Назви числові дані. Що означає число 6? 5? 3?
       * Прочитай запитання задачі.
       * Зроби короткий запис задачі.
       * Розглянь 1-ий спосіб розв’язання задачі. 
       * Про що ти дізнаєшся у першій дії (у другій , у третій діях)? Як? Чому?
       * Запиши 1 спосіб.

       * Розглянь 2-ий спосіб розв’язання задачі.
       * Про що ти дізнаєшся у першій дії (у другій)? Як?
       * Запиши 2 спосіб по діях та виразом.
       * Запиши відповідь.
СТОП УРОК! Випий води, зроби фізхвилинку.

Натисни на посилання і виконай завдання № 1, 2, 4, 6, 8, (писати не треба).      
       * Посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=263167 .
Визнач свій настрій, намалюй смайлик у зошит.
Урок завершено! Відпочивай!
Перерва 15 хв 


Урок – УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Розрізняю текст-розповідь і текст-опис
Підручник с.131-132

Перевір себе!
       * Що утворює текст?
       * Що можна дібрати до тексту?
       * З яких частин утворюється текст?
       * Чи можна частини тексту міняти місцями? Чому?

ВІДЕОУРОК «Розрізняю текст-розповідь і текст-опис»
       * Вмикай  швидше  урок і отримуй нові цікаві знання. 
       * Запиши текст-опис білочки та оголошення.

Пригадай!
       * Що нового про текст ти дізнався сьогодні на уроці?
       * Як називається текст, у якому про щось розповідається?
       * Як називається текст, у якому щось чи хтось описується?
ДЗ: * Вивчи правило с. 131.


Доповнення (для бажаючих)
       * Інтерактивна вправа «Класифікація» https://learningapps.org/watch?v=pn00ik60k20
       * ПОДОРОЖ ТЕКСТАМИ https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-16/
       * Руханка танець "Marshmallow Dance" https://youtu.be/4HRtxxo9HWU
 Урок завершено. Відпочивай!
Перерва 15 хв


Урок – ЧИТАННЯ
Тема.   Медіавіконце: сторінками дитячих журналів 
Підручник с.124-125  

 Інструкція
       * Читай, відповідай на запитання 20 хвилин.
       * Читай 1 хв  незнайомий текст.
       * Запиши кількість прочитаних слів за 1 хвилину в подану раніше форму.
       * Зроби гімнастику для очей.
Доповнення (для бажаючих)
       «Пізнавай та дивуйся». Електронний путівник по дитячих журналах України. https://youtu.be/iLU1vckkrl8

Фізкультура/Руханка денна

УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!  
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ! 


Комментариев нет:

Отправить комментарий