Завдання 13.04.20

Вітаю, мої любі діти!  
Зробимо спочатку веселу МУЛЬТ-зарядку


Сьогодні ПОНЕДІЛОК 13 квітня. 
А тепер розпочинаємо дистанційне навчання!

Урок 1 – Українська мова
Тема. Розпізнаю речення 
Підручник с.112-1137

Сьогодні для тебе ВІДЕОУРОК.
Прочитай інструкції до уроку:
       * слухай уважно вчителя;
       * відповідай на питання;
       * міркуй;
       * коли  чуєш ЗАПИШІТЬ - натискай ПАУЗА на відео;
       * під час перегляду відео вправи 1-4, 6, 7, 9 с.112-113 виконай усно
       * запиши у зошит вправи 5, 8, 10 с.113; 
       * через 15-20 хв уроку випий води, зроби фізхвилинку  ttps://youtu.be/BtcUwnbSikI
Натискай на перегляд  і зроби його на повний екран   
Пригадай!
       * Що повинно виражати речення?
       * Як пишемо перше слово в реченні?
       * Які розділові знаки можуть стояти в кінці речення?
       * Що ви ще знаєте про речення?


УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ 



Ти готовий подорожувати Країною МАТЕМАТИКИ?
Тоді розпочинаємо наш наступний урок!

Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиця множення числа 4.
Різницеве порівняння добутку двох множників і числа.
Підручник с.192-193 

Відкрий зошит і запиши: 
13 квітня
Дистанційне навчання 
Попрацюй з підручником.
       * Виконай письмово №1 с. 192. Як змінився добуток у кожному стовпчику? Чому?
       * Завдання № 2 с.193 - пограй. https://learningapps.org/watch?v=p1xeqprft20
       * Виконай усно № 3 с.193.

ВІДПОЧИНЬ!!!
Попий води, порухайся. https://youtu.be/OkVC5K6yIdQ

Пригадай:
       * правила роботи над задачею;
       * схему запису задачі на різницеве порівняння. 
Натисни на табличку для збільшення
 



Запиши задачу № 4 с. 193.
Виконай № 6 с.193.
       * Додатково за бажанням можеш виконати № 5 с. 193 - усно.
Сьогодні на уроці я...
       * дізнався...
       * вчуся ...
       * мені сподобалося...
       * ...запам'яталося
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ


Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема.  Вступ до розділу «Надійшла весна прекрасна». Веснянки.
Українська народна пісня «Ой весна, весна …»
Підручник с.110-111

Послухай пісню 

       * Про що ця пісня?
       * Ми починаємо вивчати новий розділ «Надійшла весна прекрасна».

Прочитай вступну статтю до розділу с. 110 підручник.
       * Сьогодні ми ознайомимося із давньою українською піснею, якою наші предки вітали настання весни, з її особливостями, навчимося її читати та співати. З давніх-давен люди закликали весну. Так з’явилися веснянки.

Послухай веснянки і зверни увагу на характер музики.
       * Який характер музики переважає? Як гадаєш, чому?

Прочитай мовчки веснянку «Ой весна, весна …» с. 110.
       * Чи сподобалася тобі веснянка?

Прочитай значення слів і висловів.
       Днем красна – гарний похожий день.
       Пашниця – 1) хліб у зерні; зерно; 2) сільськогосподарські культури, зазвичай злакові; 3) пасовище.
       Літечко – тут: тепло.

Прочитай веснянку вголос.
       * Хто бере участь у діалозі?
       * Про що діти запитують весну?
       * Що принесла з собою весна?

Прочитай за особами з кимось із рідних.

Доповни речення:
       * Мені сподобалося …
       * У мене виникло бажання … 
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!  
Дякую за роботу!



Комментариев нет:

Отправить комментарий