Вітаю,
мої любі діти!
Зробимо спочатку веселу МУЛЬТ-зарядку
Сьогодні ПОНЕДІЛОК 13 квітня.
А
тепер розпочинаємо дистанційне навчання!
Урок
1 – Українська мова
Тема. Розпізнаю речення
Підручник с.112-1137
Сьогодні
для тебе ВІДЕОУРОК.
Прочитай інструкції до уроку:
* слухай уважно вчителя;
* відповідай на питання;
* міркуй;
* коли чуєш ЗАПИШІТЬ - натискай ПАУЗА на відео;
* під час перегляду відео вправи 1-4, 6, 7, 9 с.112-113 виконай усно;
* запиши у зошит вправи 5, 8, 10 с.113;
* через 15-20 хв уроку випий води, зроби фізхвилинку ttps://youtu.be/BtcUwnbSikI .
* запиши у зошит вправи 5, 8, 10 с.113;
* через 15-20 хв уроку випий води, зроби фізхвилинку ttps://youtu.be/BtcUwnbSikI .
Натискай на
перегляд і зроби
його на повний екран
Пригадай!
* Що повинно виражати речення?
* Як пишемо перше слово в реченні?
* Які розділові знаки можуть стояти в кінці речення?
* Що ви ще знаєте про речення?
* Що ви ще знаєте про речення?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Ти готовий подорожувати Країною
МАТЕМАТИКИ?
Тоді розпочинаємо наш наступний
урок!
Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиця множення
числа 4.
Різницеве порівняння добутку двох
множників і числа.
Підручник с.192-193
Відкрий зошит і запиши:
13 квітня
Дистанційне
навчання
Попрацюй з
підручником.
* Виконай письмово №1 с. 192. Як змінився добуток у кожному стовпчику? Чому?
* Завдання № 2 с.193 - пограй. https://learningapps.org/watch?v=p1xeqprft20
* Виконай усно № 3 с.193.
ВІДПОЧИНЬ!!!
Попий води, порухайся. https://youtu.be/OkVC5K6yIdQ
Пригадай:
* правила роботи над задачею;
* схему запису задачі на різницеве порівняння.
Натисни на табличку для збільшення
Запиши задачу № 4 с. 193.
Виконай № 6 с.193.
* Додатково за бажанням можеш виконати № 5 с. 193 - усно.
Сьогодні на уроці я...
* дізнався...
* вчуся ...
* мені сподобалося...
* ...запам'яталося
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Вступ до розділу «Надійшла
весна прекрасна». Веснянки.
Українська народна
пісня «Ой весна, весна …»
Підручник с.110-111
Послухай пісню
* Про що ця пісня?
* Ми починаємо
вивчати новий розділ «Надійшла весна прекрасна».
Прочитай вступну статтю до розділу с. 110 підручник.
* Сьогодні ми ознайомимося із
давньою українською піснею, якою наші предки вітали настання весни, з її
особливостями, навчимося її читати та співати. З давніх-давен люди
закликали весну. Так з’явилися веснянки.
Послухай
веснянки і зверни увагу на характер музики.
* Який характер музики переважає? Як гадаєш, чому?
Прочитай мовчки веснянку «Ой весна, весна …» с. 110.
* Чи сподобалася тобі
веснянка?
Прочитай
значення слів і висловів.
Днем красна – гарний похожий день.
Пашниця – 1) хліб у зерні;
зерно; 2) сільськогосподарські культури, зазвичай злакові; 3) пасовище.
Літечко – тут: тепло.
Прочитай веснянку вголос.
* Хто бере участь у діалозі?
* Про що діти запитують
весну?
* Що принесла з собою весна?
Прочитай за особами з кимось із
рідних.
Доповни
речення:
* Мені сподобалося …
* У мене виникло бажання …
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО!
Дякую за роботу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий