Доброго ранку, любі учні!
Здоров’я в порядку – дякуй зарядці!
Фізкультура/Руханка
ранкова!
Продовжуємо з вами дистанційне навчання.
Я вірю, що все у вас вийде! Успіхів!
Урок – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиці
множення числа 8 і числа 9.
Таблиці
ділення на 8 і на 9
Підручник с. 216-217
Підручник с. 216-217
1 КРОК
Відкрий зошит і
запиши
13 травня
Дистанційне навчання
Пригадай, як називаються
числа при множенні та діленні?
Пам'ятай
Виконай у зошиті завдання 2 с. 216.
Розглянь на с. 216 таблицю множення числа 8.
Які випадки множення числа 8 ви знаєте? (Майже всі, крім останніх трьох.)
Розглянь нові випадки множення числа
8.
Назви результати, які ти повинен запам’ятати.
На скільки наступний результат більший
за попередній?
На скільки попередній менший від
наступного?
Назви результати множення числа 8 у
порядку зростання.
Назви результати множення числа 8 у
порядку спадання.
Заспівай пісеньку
Розглянь таблицю ділення на 8.
Як за
таблицею множення склали таблицю ділення?
Спробуй сам, дивлячись на таблицю множення скласти таблицю ділення на 8.
Спробуй сам, дивлячись на таблицю множення скласти таблицю ділення на 8.
Розглянь на с. 217 таблицю множення числа 9.
Які випадки множення числа 9 вам вже
відомі? (Майже всі, крім останніх двох.)
Розглянь нові випадки множення числа
8.
Назви результати, які ти повинен запам’ятати.
На скільки кожний наступний результат
більший за попередній? (На 9.)
Назви результати множення числа 9 у
порядку зростання.
Назви результати множення числа 9 у
порядку спадання.
Заспівай пісеньку
Розглянь таблицю ділення на 9.
Дивлячись на таблицю множення склади таблицю ділення на 9.
Відпочинь. Випий води, зроби фізхвилинку
2 КРОК
Виконай у зошиті завдання 8 с. 217.
Спочатку
розв’яжи задачу, а потім зроби креслення.
Короткий запис задачі зроби так:
Натисни на посилання і виконай завдання № 5, 6, 7 (писати не треба).
Дай відповідь на питання:
Що
важливе ти вивчив на уроці?
ДЗ: Вивчи таблиці множення числа числа
8 і числа 9 та таблиці ділення
на 8 і на 9.
Урок завершено.
Відпочивай!
Перерва 15 хв
Урок
2 – РОСІЙСЬКА МОВА
Тема.
Диагностическая работа: списывание.
Слова
для обозначения действий, места и времени действия
Учебник с. 119-121, 129
1
ШАГ
✅ Приготовь лист в наклонную линию.
✅ Запиши на листе
посередине:
Фамилия и имя
13 мая
Списывание
Совёнок
✅ Прочитай памятку
✅ Открой учебник на с.
129.
✅ Спиши текст «Совёнок» упражнения
392. Не забудь об абзацном отступлении.
❤Желаю
успеха!
✅ Пришли учителю фото
работы. Листик сдашь учителю после карантина.
Отдохни.
Попей воды, потанцуй
2
ШАГ
Открой тетрадь и запиши
13 мая
Дистанционное обучение
Сегодня на уроке поговорим о словах со
значением действия, места и времени.
Вспомни.
* На какие вопросы отвечают слова-действия
(укр.: дієслова)?
Открой учебник на с.119 и проверь себя за правилом.
Выполни упражнение 365
с. 119.
* Сначала
запиши, в скобках вопрос, потом слова.
Выполни упражнение 367
с. 120.
Прочитай правило на с.120.
Обрати внимание
на слова в рамочке с. 120.
* Выпиши эти слова.
* Поставь ударение.
* Подчеркни безударные
гласные в словах вчера, сегодня, вокруг.
* Какой звук обозначают эти
буквы?
* Запомни, что слова вверх, вниз пишутся слитно.
Запомни главные слова темы.
* Действие; место действия; время
действия.
Фізкультура/Руханка денна
УРОКИ
ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
До зустрічі
завтра! Будьте здорові!
Комментариев нет:
Отправить комментарий