Завдання 03.04.20

Вітаю вас любі другокласники!

Сьогодні 3 квітня, п’ятниця. 


Урок 1 – Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема. Чому назви весняних місяців такі промовисті?
Підручник с. 106 §78

1 КРОК 

1. Пригадай назви весняних місяців.


2. Відгадай загадки від звіряток. 

    • Про який місяць весни вони говорять? (Тисни на картинку для збільшення)


3. Прочитай розповіді пана Лісника про назви місяців і періодів.
    • Підручник с. 106.
4. Чи був ти уважним читачем? Розкажи комусь із рідних
    • Чому назви весняних місяців такі промовисті? 

Словничок: ПРОМО́ВИСТИЙ - який без зайвих коментарів, пояснень і т. ін. чітко, точно передає, висловлює, відтворює що-небудь.

    • Як називаються три періоди весни?
    СТОП УРОК
    Відпочинь. Зроби фізхвилинку
    2 КРОК 
1. Прочитай розділ «Вивчаємо й розуміємо» с. 106 у підручнику.
    Доповни речення. (Тисни на картинку для збільшення) 
 

2. Зроби висновок
    • Які весняні явища відбуваються в неживій природі? А які – у живій?
3. Відкрий робочий зошит. 
    • Виконай завдання 8, 9 на ст. 33.
Урок завершено. Відпочивай!
Перерва 15 хв 

Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиця множення числа 2. Порядок дій
Підручник с.181-182, 185

    1 КРОК
1. Згадай, чому ти навчився, вивчаючи теми «Вираз із змінною. Величини. Час». Пройди тест (діагностична робота), відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=758422 .
    СТОП УРОК! 
    Випий води, заспівай пісеньку «Таблиця множення»

    2 КРОК
1. Відкрий зошит і запиши 
3 квітня
Дистанційне навчання
2. Запиши послідовно всі результати таблиці множення числа 2.
    • Що в них спільне?
    • Як змінюються результати? На скільки?



3. Відкрий підручник с.181. 
    • Згадай переставний закон множення.
           Від перестановки множників добуток …   
    • Виконай завдання № 5.
    СТОП УРОК! 
Випий води, зроби кінезіологічні вправи
    3 КРОК
1. Пригадай порядок виконання дій у виразах без дужок, коли є дія множення 
    • Довідничок на с. 182.
    • Розкажи комусь із рідних.
2. Виконай у зошиті завдання № 7 (нижні приклади) с. 182 підручник.
3. Познайомся з новим правилом про порядок дій.
    • Прочитай інформацію від Вивчайка у Довідничку на с. 185.
    • Розкажи комусь із рідних про порядок дій у випадку кількох множників.
4. Виконай у зошиті завдання № 4 с. 185 підручник.
5. Дай відповідь на питання
    • Що нового ти дізнався на цьому уроці?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ 




Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Працюємо з книжками, журналами. Слухаємо
ПРИГОТУЙ:
книжку, журнал, кольорові ручки та олівці.
ВЧИСЬ: 
читати самостійно або для когось
слухати аудіо
читати вголос комусь
записувати враження на карту вражень

    1 КРОК
1. Обери книгу, журнал для читання
2. ОБЕРИ спосіб читання або слухання
    ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ​
    ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ
    СЛУХАННЯ
3. Визнач час для 1-ої серії читання. Це може бути 15 хв. 
4. Познайомся з ПРАВИЛАМИ 
    * відкрий таблички (тисни на них і збільшуй)
    * прочитай 
    * збережи їх на комп'ютер, роздрукуй їх і розташуй у місці, де будеш займатися читанням, якщо маєш такі мовжливості.
    * працюй за правилами

5. Вимірюй витривалість за цим часом 
    * заповни ЩОДЕННИК  витривалості (зафарбуй клітинки у кількості хвилин: витривалість за 1-у серію читання, можна роздрукувати або зробити у зошиті в клітинку) 

6. ПОЧИНАЙ ЧИТАТИ або СЛУХАТИ серія 1​
    (Бібліотека для слухання внизу уроку)

    ​2 КРОК
Випий води, зроби декілька вправ  або потанцюй
    3 КРОК
1. ПРОДОВЖУЙ ЧИТАННЯ або СЛУХАННЯ 2-а серія
    * виміряй свою витривалість - зафарбуй клітинки другого стовпчику
    * порівняй стовпчики, чи зросла вона?​​
2. Завантаж собі карти вражень (на вибір) і  ПИШИ для СЕБЕ 
    (якщо маєш такі можливості)
    * рухайся за інструкціями карти​
    * не поспішай, визнач час для цієї роботи
    * сфотографуй карту вражень і надішли своїй вчительці або другу 
   КАРТИ ВРАЖЕНЬ   
   

   БІБЛІОТЕКА ДЛЯ СЛУХАННЯ    
  

УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!

До зустрічі у понеділок!  Гарних вихідних! Будьте здорові!

Комментариев нет:

Отправить комментарий