Вітаю вас любі другокласники!
Сьогодні 3 квітня, п’ятниця.
Урок 1 – Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Чому назви весняних
місяців такі промовисті?
Підручник
с. 106 §78
1 КРОК
1. Пригадай назви весняних місяців.
2. Відгадай загадки від звіряток.
• Про який місяць весни вони говорять? (Тисни на картинку для збільшення)
3. Прочитай розповіді пана Лісника про назви місяців і періодів.
• Підручник с. 106.
4. Чи був ти уважним читачем? Розкажи комусь із рідних
• Чому назви весняних місяців такі промовисті?
Словничок: ПРОМО́ВИСТИЙ - який без зайвих коментарів, пояснень і т. ін. чітко, точно передає, висловлює, відтворює що-небудь.
• Як називаються три періоди весни?
СТОП УРОК
Відпочинь. Зроби фізхвилинку
• Підручник с. 106.
4. Чи був ти уважним читачем? Розкажи комусь із рідних
• Чому назви весняних місяців такі промовисті?
Словничок: ПРОМО́ВИСТИЙ - який без зайвих коментарів, пояснень і т. ін. чітко, точно передає, висловлює, відтворює що-небудь.
СТОП УРОК
Відпочинь. Зроби фізхвилинку
2 КРОК
1. Прочитай розділ «Вивчаємо й розуміємо» с. 106 у підручнику.
2. Зроби висновок
• Які весняні явища відбуваються в неживій природі? А які – у живій?
3. Відкрий робочий зошит.
• Виконай завдання 8, 9 на ст. 33.
Урок завершено. Відпочивай!
Перерва 15 хв
Урок 2 – МАТЕМАТИКА
Тема. Таблиця множення
числа 2. Порядок дій
Підручник
с.181-182, 185
1 КРОК
1. Згадай, чому ти навчився, вивчаючи теми «Вираз із змінною. Величини. Час». Пройди тест (діагностична робота), відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=758422 .
СТОП УРОК!
Випий води, заспівай пісеньку «Таблиця множення»
2 КРОК
1. Відкрий зошит і запиши
3 квітня
Дистанційне навчання
2. Запиши послідовно всі результати таблиці множення числа 2.• Що в них спільне?
• Як змінюються результати? На скільки?
3. Відкрий підручник с.181.
• Згадай переставний закон множення.
Від перестановки множників добуток …
• Виконай завдання № 5.
СТОП УРОК!
Випий води, зроби кінезіологічні вправи
3 КРОК
1. Пригадай порядок виконання дій у виразах без дужок, коли є дія множення
• Довідничок на с. 182.
• Розкажи комусь із рідних.
2. Виконай у зошиті завдання № 7 (нижні приклади) с. 182 підручник.
3. Познайомся з новим правилом про порядок дій.
• Прочитай інформацію від Вивчайка у Довідничку на с. 185.
• Розкажи комусь із рідних про порядок дій у випадку кількох множників.
4. Виконай у зошиті завдання № 4 с. 185 підручник.
5. Дай відповідь на питання
• Що нового ти дізнався на цьому уроці?
УРОК ЗАВЕРШЕНО
ПЕРЕРВА 15 ХВ
Урок 3 – ЧИТАННЯ
Тема. Працюємо з книжками, журналами. Слухаємо
ПРИГОТУЙ:
книжку, журнал, кольорові ручки та олівці.
ВЧИСЬ:
читати самостійно або для когось
слухати аудіо
читати вголос комусь
записувати враження на карту вражень
1 КРОК
1. Обери книгу, журнал для читання
2. ОБЕРИ спосіб читання або слухання
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ
ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ
СЛУХАННЯ
3. Визнач час для 1-ої серії читання. Це може бути 15 хв.
4. Познайомся з ПРАВИЛАМИ
* відкрий таблички (тисни на них і збільшуй)
* прочитай
* збережи їх на комп'ютер, роздрукуй їх і розташуй у місці, де будеш займатися читанням, якщо маєш такі мовжливості.
* працюй за правилами
5. Вимірюй витривалість за цим часом
* заповни ЩОДЕННИК витривалості (зафарбуй клітинки у кількості хвилин: витривалість за 1-у серію читання, можна роздрукувати або зробити у зошиті в клітинку)
6. ПОЧИНАЙ ЧИТАТИ або СЛУХАТИ серія 1
(Бібліотека для слухання внизу уроку)
2 КРОК
Випий води, зроби декілька вправ або потанцюй
3 КРОК
1. ПРОДОВЖУЙ ЧИТАННЯ або СЛУХАННЯ 2-а серія
* виміряй свою витривалість - зафарбуй клітинки другого стовпчику
* порівняй стовпчики, чи зросла вона?
(якщо маєш такі можливості)
* рухайся за інструкціями карти
* не поспішай, визнач час для цієї роботи
* сфотографуй карту вражень і надішли своїй вчительці або другу
КАРТИ ВРАЖЕНЬ
БІБЛІОТЕКА ДЛЯ СЛУХАННЯ
УРОКИ ЗАВЕРШЕНО! ВИ МОЛОДЦІ!
До зустрічі у понеділок! Гарних вихідних! Будьте здорові!
Комментариев нет:
Отправить комментарий