Карантин з 26 січня по 3 лютого.
У школу 5 лютого!
Домашнє
завдання
29.01. Понеділок
1. Математика – с.113, № 698 (усно),
№ 699 (перший стовпчик), 703, 704 (І варіант – верхні, ІІ варіант – нижні).
2. Літературне читання – с. 97-100.
3. Українська мова – с.119 усно
виконати завдання 1-4 впр.231, вивчити правило на с.119, списати вірш впр.231 і
підкреслити в ньому займенники.
30.01. Вівторок
1. Українська мова – повторити правило
на с. 119, виконати усно впр.232 (1), письмово впр.234.
2. Літературне читання – с.101.
3. Математика – с.114, № 705, 707.
Коли
ми ділимо іменоване число на іменоване, потрібно розмірковувати так: «Я повинен
дізнатися, скільки разів по 2 см міститься в 10 см».
Поділивши іменоване число на
іменоване, отримаємо неіменоване число.
36 км : 5 м = 7200
31.01. Середа
1. Математика – с.114, № 709 (усно), № 708, 712.
2. Природознавство – с.85-88. Знайди на фізичній карті півкуль атласу острови Гзінея, Тасманія, Великий Бар’єрний риф, річку Муррей, озеро Ейр та зазнач на контурній карті їх назви. Розмалюй материк Австралія на контурній карті так, як на с.5 атласу.
3. Російська мова –с.98, упр.232.
- Посмотрите на картинку
- Что вы видите?
- Что вы думаете об этом? Когда
так бывает?
- Послушайте, что говорит об этом автор.
Он
тебе врёт, а ты и уши развесил.
- А вы слышали когда-нибудь такое
выражение?
- Как вы думаете, что оно обозначает? (Слушать что-либо с увлечением и доверчивостью, заслушавшись, не реагировать на что-либо
важное, забывать о своём деле.)
-
Ребята, в русском языке есть такие словосочетания, которые мы часто используем
в своей речи, а на самом деле мы этого не делаем.
Таких сочетаний слов очень много.
- Может, вы сможете назвать такие сочетания слов?
Эти сочетания слов не создаются в момент говорения, а всегда
употребляются готовыми. Такие сочетания слов называются устойчивыми.
01.02. Четвер
1. Російська мова – с. 100 упр.238, с. 101 упр.241 (3 предложения).
2. Літературне читання – с. 102-103, Леся Українка «Давня весна".
3. Українська мова – вивчити правило с.121, виконати усно
впр.236, письмово впр. 237.2. Літературне читання – с. 102-103, Леся Українка «Давня весна".
Порада.
Вимовляйте слово «ми» голосно, а слово «я» — пошепки.
02.02. П'ятниця
1. Літературне читання – с.103-106 (уривок), можна
і до кінця.
2. Математика – с.115, № 713, 714.
3. Природознавство – с. 88-93, виписати у зошит назви природних
зон, рослин і тварин Австралії.
Правила поведінки для учнів під час карантину:
1.
Намагайся не ходити в гості, не відвідувати громадських місць.
2.
Частіше перебувай на свіжому повітрі.
3.
Оберігай себе від переохолодження.
4.
Частіше провітрюй кімнату.
5.
Частіше мий руки з милом.
6.
Щоденно їж свіжі овочі (часник, цибулю) й фрукти — вітаміни посилюють захисні
сили організму.
Бережіть своє здоров'я!
Комментариев нет:
Отправить комментарий